Робоча група, створена при Міністерстві освіти і науки, розгляне можливість запровадження в університетах психолого-педагогічних тестувань для майбутніх вчителів.
При Міністерстві освіти і науки створена робоча група з організації та проведення експерименту з підготовки педагогічних працівників за інноваційними технологіями. Таке рішення було прийняте на спільній нараді ректорів класичних та педагогічних університетів 10 вересня 2009 року.
МОН пропонує ввести «послідовну» модель підготовки педагогічних працівників у класичних університетах. «Запровадження у класичних університетах «послідовної» моделі підготовки буде оптимальним рішенням, – сказав заступник міністра освіти і науки Тарас Фініков. – У цьому випадку на завершальному етапі навчання студенти зможуть здобути як ґрунтовну теоретичну підготовку, що охоплює різноманітні дисципліни й спецкурси, а не зводиться тільки до вивчення базових курсів педагогіки, психології й методики, так і практичну через участь у тривалій та ефективній педагогічній практиці».
«Послідовна» модель навчання передбачається на першому етапі педагогічної освіти, а дисципліни психолого-педагогічного циклу й навчальну практику – на завершальному етапі.
Тарас Фініков також окреслив найважливіші завдання з підготовки педагогічних працівників за інноваційними технологіями:
1. Розпочати підготовку до запровадження експерименту з підготовки вчителів за інноваційними технологіями та визначити університети, на базі яких буде проведено експеримент;
2. Впровадити при прийомі до ВНЗ психолого-педагогічного тестування для абітурієнтів, які вступають на педагогічні напрями (спеціальності);
3. Розробити нормативно-правові документи, які б дозволяли класичним і педагогічним університетам розміщувати представництва кафедр методик викладання шкільних предметів при загальноосвітніх навчальних закладах;
4. Створити консорціуми класичних, педагогічних університетів, інститутів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які б об’єднали свої можливості для трансформації програм підвищення кваліфікації в програми професійного розвитку педагогів упродовж життя.
www.mon.gov.ua
|