Колеги обговорювали ефективні та економні шляхи подолання
мовленнєвих вад учнів початкових класів у мінімальні терміни.
На початку розмови начальник управління освіти
Херсонської міської ради Юрій Ніконов ознайомив гостей з системою освіти
Херсона. Очільник галузі наголосив, що для проведення корекційної роботи з
дітьми, які мають різні мовленнєві порушення, у навчальних закладах створена
система логопедичної служби. У системі дошкільної освіти відкрито 23 спеціальні
дошкільні групи, де працюють 69 логопедів та 9 педагогів-дефектологів. Для
школярів при навчальних закладах утворені 20 логопедичних пунктів, роботу яких
забезпечують вчителі-логопеди. Упродовж цього навчального року логопедичну
допомогу отримали 1 124 дитини дошкільного віку та 1 019 школярів.
- Забезпечення комфортних умов для корекційної роботи –
одне з головних наших завдань, – підкреслив Юрій Миколайович. – У минулому та
поточному навчальних роках 15 логопедичних пунктів були забезпечені новими
партами за рахунок місцевого бюджету. Логопедичні кабінети 7 шкіл оснащені
комп’ютерною технікою за сприяння Херсонської філії Приватбанку, що дало
можливість запровадити комп’ютерні технології у навчальний процес. До кінця
травня логопедичні пункти отримають мультимедійний проектор, придбаний за кошти
бюджету.
Голова делегації миколаївців, головний спеціаліст
управління освіти Миколаївської міської ради Валентина Кузнецова, вручила
господарям подарунки: навчальні іграшки та дидактичний матеріал для мовленнєвої
корекційної роботи.
У ході обговорення шляхів подолання мовленнєвих вад своїм
досвідом поділилися херсонські вчителі-логопеди І.А. Кулякіна, Т.В. Маслова, О.В
Мельник, Л.В.Хавбоша, І.А.Бевз та Н.А. Найдьонова. Колеги висловили власне
бачення використання ігрових технологій у корекційній роботі, взаємодію логопеда
з батьками, вчителями початкових класів та шкільними психологами.
Олена Пасічник